Apakah itu Beet-it Sport?

  • by Wei Lun
Apakah itu Beet-it Sport?

Apakah itu Beet-it Sport?

Beet-it Sport adalah pre-workout atau makanan tambahan semulajadi dari ubi Bit yang meningkatkan prestasi atletik dan membantu kesihatan anda.

Bagaimana Beet-it Sport meningkatkan prestasi atletik anda?

Beet-it Sport diperbuat daripada ubi Bit (Beetroot) yang kaya dengan nitrat. Badan manusia akan mengubah nitrat ke nitrit dan kemudiannya ke nitrik oksida secara semulajadi. Nitrik oksida akan diserap oleh darah dan organ badan.

Nitrik Oksida memberikan kesan seperti membuka saluran darah (vasolidation), sekaligus meningkatan pengaliran darah dan oksigen ke seluruh badan, membuatkan mitokondria anda lebih efisien, dan membolehkan badan anda menghasilkan tenaga dengan oksigen yang lebih sedikit.

Beet-it Sport dipercayai oleh atlet bertaraf dunia

Beet-it Sport ni digunakan oleh team larian paling laju di dunia iaitu NN Running Team. Mereka kini masih memegang rekod-rekod dunia untuk:

  • 5000m (Joshua Cheptegei)
  • 10,000m (Joshua Cheptegei)
  • 15,0000m (Joshua Cheptegei)
  • Marathon (Eliud Kipchoge)

Beet-it Sport ini telah diuji secara saintifik

Beet-it Sport ini telah diuji secara saintifik Beet-it Sport dengan penggunaan nitrat telah dikaji secara saintifik dalam lebih daripada 300 kajian perubatan dan sains sukan sejak 2009 lagi. Antara fokus kajian merangkumi:

  • Endurance Jarak Jauh
  • Multi-sprint Latihan di dalam ketinggian
  • Kesihatan biasa
  • Kekuatan & Kuasa

Anda boleh rujuk beberapa kertas kajian di sini: Baca sini!

Bagaimana cara penggunaan?

Minum 1 Shot Nitrate 400 atau bancuh 1 bar Nitrate 3000 sehingga 6 hari sebelum hari event, dan minum 1 atau 2 Shot 1 hingga 3 jam sebelum berdiri di Start line.

Dapatkan Beet-it Sport anda di BigBigPlace sekarang. Beet-it Sport datang dengan 2 jenis botol yang mudah untuk digunakan. Dapatkan Nitrate 400 shots untuk diteguk terus, atau Nitrate 3000 untuk dibancuh ke dalam air.

Beet-it Sport Nitrate 400 Shot 
https://bit.ly/3ICOeWi

Beet-it Sport Nitrate 3000 Shot 
https://bit.ly/3MhkosC

PROMO COMEBACK BIGBIGPLACE x BEET-IT SPORT

Gunakan kod ketika Check Out dan dapatkan rebat RM10 untuk pembelian Beet-it Sport terpilih. Khas untuk 10 orang pertama sahaja. Terhad kepada Beet-it Sport Shots 400 (Kotak x 15), Beet-it Sport Nitrate 3000, Beet-it Sport Nitrate 3000 (Kotak x 6). Tempoh promosi dari 2 -16 Mars 2022

 


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

YOUR CART (0)

No Products in the Cart