Mengapa Pelari Memerlukan Stryd ? (Part 2)

  • by Ain Humairah Amran
Mengapa Pelari Memerlukan Stryd ? (Part 2)

1) Stryd dilengkapi dengan ruang simpanan. Sekiranya anda terlupa memakai jam tangan atau telefon bimbit semasa berlari, anda masih boleh merakam data berjalan anda (termasuk semua data yang dapat diukur oleh Stryd seperti kuasa, masa hubungan di tanah, kekakuan pegas kaki, laju dan jarak dll).

2) Stryd mempunyai platform analisis dan aplikasi mudah alih yang kuat, dan terus mengemas kini dan mengoptimumkan fungsi. Ia juga dapat diselaraskan secara automatik ke platform analisis data lain (seperti TrainingPeaks, rancangan Hari Ini, FinalSurge dll) untuk lebih banyak analisis.

3) Gerakan menegak Stryd mengukur pusat jisim pelari antara langkah ketika berlari dan kebanyakan penyelidikan saintifik juga menggunakan standard yang sama.

4) Pengesanan angin Stryd berdasarkan keadaan angin semasa, bukan berdasarkan data angin yang diperoleh dari stesen cuaca sebelum larian anda dimulakan, sehingga dapat memastikan bahawa ketepatan dan kebolehpercayaan rintangan udara dalam pengiraan daya berjalan.


Leave a comment

Please note, comments must be approved before they are published

YOUR CART (0)

No Products in the Cart